lørdag 8. mai 2010

UTE-PLASSEN


NIB har hatt en utfordring/konkurranse gående denne første uken i mai.... Den lød: Vis meg ute-plassen din...! Det ene innlegget flottere enn det andre strømmet inn...vakre ute-møbler, krukker med vårens første blomster, vår-pyntede verandaer og balkonger, lekre puter, pledd, lys-lykter etc. Tenkte jeg skulle slenge meg med og vise ute-plassen vår...men selvfølgelig fikk jeg noen *%#="*§+xq problemer med å laste bilder på pc`n som vanlig! Så da må jeg vise ute-plassen her på bloggen isteden. Bildet er tatt sist lørdag, vi nyter pizza i solveggen.... Jeg synes vi har verdens beste ute-plass :-))))

6 kommentarer:

  1. Veldig bra uteplass Ninni - midt i blinken til sitt formål - hihi! Praktisk før beauty! Kommer alltid til å være mitt motto. Trallala..

    SvarSlett
  2. Stilig blogg Ninni! Veldig - veldig bra! Kunne vært meg :) You go girl!

    SvarSlett
  3. Ettersom du står i ledtog med Hanne, må jo dette være en blogg for meg - har litt vanskelig for det selvhøytidelige. Har ganske så ny blogg, og det har ikke vært mye humor og selvironi der frem til nå, men det kommer.

    Nok en uteplass helt etter mitt hjerte!
    Lilli :)

    SvarSlett
  4. Herlig uteplass.:-) Er jo alltid sånn det er, stylede bilder....:-) Men så er det jo også morro å style og ta bilder.:-)syntes jeg da.:-)

    SvarSlett
  5. Hei igjen Ninni!

    Vil med dette få ønske deg og familien en deilig pinse!
    Blogg mer!

    Klem Lilli

    SvarSlett
  6. Ja, jeg lurte på om det kanskje kunne være 50-talls, for det er egentlig litt for robust til å være så gammel som jeg anslo i innlegget.. Dette serviset er i hvert fall produsert i Frankrike, det står tydelig på undersiden. Hilde

    SvarSlett