lørdag 25. februar 2012

FEBRUAR-LYS




Så er det offisielt...sola er nok en gang over horisonten etter en fin mørketid.  16 februar var dagen for å være helt korrekt.  Nå øker dagslyset med rekord-fart....og jeg har lyst til å rope STOPP!....jeg vil ha tid til å nyte...det går alt for fort!
I dag tror jeg hele byen må ha vært på tur.... Den ene scooter-karavanen etter den andre er observert på vei ut av byen. Det er så herlig når det klaffer med fint vær og helg!  Selvfølgelig var det jobbe-helg på meg, noe jeg vanligvis ikke har noe i mot....men i dag kriblet det i tommelen etter å kjøre på tur.  Følte meg innesperret på jobb, ja..... Men i morgen er det min tur....da blir det hytte-besøk! :-)

1 kommentar:

  1. Oj, Ninni. Er du på Svalbard?! Jeg kjente meg igjen faktisk. Så artig at du er der, det er helt sikkert en stor opplevelse. Det må være godt å kunne ønske dagslyset velkommen tilbake.

    Kos deg med dagene der oppe.

    Klem Marit

    SvarSlett