søndag 16. januar 2011

4-BEINTE VENNER




I går hadde jeg en hyggelig samtale på telefon med venninne Solveig. Vi snakket bl.a. om våre 4-beinte små elsklinger...! Tenkte derfor jeg skulle vise noen bilder av Sabrina og bonus-hunden vår Fenris. Sabrina er en til tider ganske så sur gammel dame på 9 år...men hun er stort sett grei når kavaler og lekekamerat Fenris kommer for å være her en stund. Han er en veldig sympatisk og kjekk Cairn-terrier på 6 år. De er med meg på jobb hver dag...og ligger fint sammen i en pappeske på kontoret mitt. Veldig tålmodige er de...8-timers dag går veldig greit.

Fremdeles er det ganske så mørkt her oppe...men vi kan se en anelse forskjell midt på dagen!
 Det går fort nå...lyset er på plass før vi aner det...og mørketiden er over for i år... !
Nå skal vi ut på siste tur før vi tar kvelden..Sabrina, Fenris og jeg.

4 kommentarer:

  1. Hunden er søt den, og nå overdriver jeg bare litt :-)
    Ganske så værhardt der du bor forstår jeg hvor nå det enn er. Tenker nok at mørketida langt der nord kan være hard å komme gjennon og her på Sunnmøre gleder jeg meg til våren og sår tomatfrø på kjøkkenet :-)
    Dumpa innom bloggen din via en kommentar du hadde lagt igjen på en blogg. Moro å ta sånne avstikkere fra blogg til bloggg til blogg osv og se hvor en havner, takk for titten og nå fortsetter jeg videre. Stikk gjerne innom meg også :-)

    SvarSlett
  2. Hei Ninni! Så søte de er der de ligger tett sammen i pappesken på jobben din. Du er veldig heldig som har anledning til å ha med deg hundene på jobben, det må være utrolig deilig! Mørketiden må være ganske tøff, men man blir vel vant til det også...snart kan dere glede dere over at dagslyset kommer tilbake. Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Hei!
    Artig bilde du la igjen hos anetteshus ;)

    Får vel bli med jeg også :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei! :)
    Så koselig å se at du er innom Sandkassa også! Hyggelig med hilsen, fin blogg du har!

    SvarSlett